تفریحات هیجانی مشهد ، آدرنالین خود را بالا ببرید!
نوشته شده توسط : gheirati

تفریحات هیجانی مشهد از دیگراولویت های گردشگران این شهر بعد از زیارت است. به طور کلی تفریح و سرگرمی یکی از مهم ترین اهداف سفر است. در شهر مشهد هم علاوه بر اماکن زیارتی و تاریخی و مرکز خرید می توانید به اماکن تفریحی هم سری بزنید. ما تعدادی از این اماکن را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیست اسکی شیرباد مشهد

پیست اسکی شیرباد مشهد

یکی از تفریحات هیجانی مشهد که در زمستان طرفداران زیادی دارد، پیست اسکی شیرباد است. این منطقه تفریحی تنها پیست اسکی در شرق کشور است. این پیست بر روی بلندترین کوه مشهد با ارتفاع 3310 متر قرار گرفته است. پیست شیرباد برای تمامی گروه های سنی با هر سطحی از مبتدی تا متوسط و حرفه ای مسیر دارد.

از امکانات این پیست می توان به رستوران کافی شاپ، وسایل اسکی، تله اسکی، و محل اقامت اشاره کرد. این پیست در جاده مشهد - چناران، انتهای دره دولت آباد در دوربرگردان گلمکان واقع شده است.

پیست اسکی روی یخ در شاندیز

پیست اسکی روی یخ در شاندیز

پیست اسکیت روی یخ از محبوب ترین تفریحات زمستانی در همه جای دنیا است. اسکیت روی یخ به سر خوردن روی یخ ها با کفش های مخصوص به خود می گویند. یکی از تفریحات هیجانی مشهد که طرفداران زیادی پیدا کرد همین پیست یا پاتیناژ است.

این پیست اسکی سرپوشیده در بلوک پنجم مرکز خرید شاندیز واقع شده است. یکی از شرکت های هلندی مسئولیت ساخت این پاتیناژ را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که این پیست اسکیت در مشهد بزرگترین پیست خاورمیانه محسوب می شود.

تونل باد صبا از بهترین تفریحات هیجانی مشهد

تونل باد صبا از بهترین تفریحات هیجانی مشهد

تونل باد صبا از اولین های ایران در مشهد است. این تونل در اصل برای آموزش چتربازان در سقوط آزاد استفاده می شد. اما به مرور با توجه به حس عالی پرواز و هیجانی که داشت، تبدیل به یک مجموعه تفریحی شد. این تونل در سراسر دنیا به عنوان تفریح و سرگرمی وجود دارد.

اگر به مشهد سفر کردید و رزرو هتل خود را نزدیکی بلوار خیام ثبت کرده اید، می توانید با هزینه ای مناسب در این سرگرمی جذاب شرکت کنید. همچنین می توانید از طریق تور مشهد به این مکان هیجان انگیز که یکی از برترین تفریحات هیجانی مشهد است، سری بزنید.

پاراموتور (پاراگلایدر) در شاندیز مشهد

پاراموتور (پاراگلایدر) در شاندیز مشهد

همانطور که میدانید یکی از تفریحات هیجانی مشهد پاراگلایدر است. پاراگلایدر لذت پرواز در آسمانهاست. این پرنده ی مصنوعی از پاراگلایدر و موتور جلوبرنده و صندلی خلبان تشکیل شده است. اگر سوار بر پاراموتور شدید، می توانید با دستگیره کوچکی که در دست دارید پرواز خود را هدایت کنید.

برای فرود آمدن نیازی به باند فرود در جایی نیست. پاراموتور یک پرنده هوایی بسیار سبک است که با همان دستگیره کوچک به کنترل شما درمی آید.

هلیوم پارک

هلیوم پارک اولین پارک پرشی در ایران است. یکی از جذاب ترین تفریحات هیجانی مشهد می تواند پارک هلیومی باشد. این پارک اختصاص به سن و جنسیت خاصی ندارد. از هیجانی ترین و پر جنب و جوش ترین سرگرمی هایی که می تواند لحظات عالی را برای گردشگران بخصوص کودکان و نوجوانان بسازد.

هلیوم پارک

از جمله بخش های این پارک می توان به ترامپولین، منطقه ساحلی و صخره نوردی، منطقه جنگلی اشاره کرد. همچنین هر کدام از این بخش ها برای بانوان مجزا می باشد. این مجموعه بخش را برای آموزش ترامپولین دارد که ساکنین مشهد می توانند کودکان خود را در تابستان در آن ثبت نام کنند.

جاهایی که از آنها نام بردیم تنها تعدادی از تفریحات هیجانی مشهد بود که ناشناخته بودند. به دیگر تفریحات هیجانی مشهد که بسیار معروف هستند در مقالات دیگر به شکل مفصل خواهیم پرداخت. از جمله این تفریحات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرزمین عجایب مشهد
  • سرزمین موجهای آبی
  • پارک علمی پروفسور بازیما
  • مجتمع ساحلی آفتاب
  • موج های خروشان 





:: برچسب‌ها: پیست اسکی مشهد , پیست پاتیناژ پدیده , اماکن تفریحی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: